Drömmar - recept - snö

Har drömt värsta skumme drömmarna inatt vaknade till av en när Pelle gick o sen efter att jessica gått till skolan.
Så där hemskt så man känner att allt hopp om livet är borta...usch hatar verkligen drömmar ibland, vissa drömmar kommer tillbaka med efter flera år o fortsätter lite till o vissa har man minnen av jätte tydligt ända sedan man var liten...

Ska strax dra borsten genom håret o dra o jobba till kl 7 i kväll o resten av helgen till 8, inge kul o åka iväg när alla andra är lediga o ska ha kul;(

Snöar idag igen, inte som i onsdags men de är lika illa för mej, Jessica o Pelle ska ut o åka pulka lr skriskor i helgen är de sagt men så ont som hon har i kroppen lär de inte bli mycket av med de gissar jag.

Ja vill ha sol o vår nu, gå ut utan tröja o sitta ute o fika, börja träna.
Jag måste verkligen inte för att gå ner i vikt för de vill jag inte men allt jävla fluff måste verkligen bort annars tänker jag gå med overall till sommaren.
Känner mej så otillfreds med min kropp att det får mej o må illa verkligen, o vad gör jag.....inget alls.
Förr gick jag hela tiden även om de inte var långa sträckor så ofta o varje dag men nu, nä de får allt bli ändring på detta när snön e borta.
Jag är ju klanten nur 1 så jag hade halkat o brytit lårbenshalsen på en gång om jag ger mej ut i de här halkiga.
Men till veckan ska gymmet upp igen har Pelle lovat så vi får väl hoppas på de.



Ska vi köra ett resept kanske, ja fan Gabbsan e snart hemma o måste slänga ihop något bra vi fåla testa;P

Alla recept e lite på känsla för inget mäts någonsin..

färsk pasta med pastasås 2-3 pers

2 pkt färsk pasta

kelda ostsås ca ½ pkt
icas krossade tomater ca½ pkt

scharlottenlök 5 st
solovitlök 2 st
habanero lr annan chilifrukt efter hur starkt ni vill ha.
Stek dessa 3 i ca 5 min.

Häll sedan i
hela champinjoner ca ½ burk
tärna en paprika

häll sedan i såsen o låt det koka ihop sig.


Krydda med salt o peppar o gärna med pasta basilio från santa maria 


servera med den färska pastan o lite riven lagrad ost.

Om ni vill ha något mera matigt till så är strimlad kycklingfilé ett bra alternativ.


De tar inte många minuter att slänga ihop detta kan ja lova er o de e riktigt gott.


I vårt kök älskar vi stark o kryddig mat o även en hel del vitlök.




Nä nu bär de av mot borsten o burra ut mitt svinto hår innan jobbet.
Hoppas jag e lika pigg idag när jag kommer hem så jag kan mysa med min älskling då.

All kärlek, va rädda om er.....






Kommentarer
Postat av: Gabbb

Haha bästa AS :D

2010-01-29 @ 12:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0