Träning - terapi

Nu har jag varit ledig i 3 dagar o idag är det tillbaka till jobbet igen.
Jobbar korta mellan pass, lite rövigt för man får inte riktigt någonting gjort på dagen o på kvällen så är de för sent.
Men man ska inte gnälla, de finns alltid någon som har de värre.
Jag är väl galen men jag tycker så mycket om mitt jobb, av alla de jobb jag haft så är de här utan tvekan de roligaste o bästa.
Folk på utsidan o även vissa på min sida fattar inte de där ett skit, men så e ja ju lite galen oxå.
Man måste nog ha jobbat med lite av varje innan för att uppskatta vissa saker.

Har inte kommit mej för o göra så himmla mycket mer än att tvätta o hänga upp tvätten, har läst mina "morron bloggar" o druckit te.
Ibland kan man undra hur i all värden folk blir kända bloggare, o hur företag o privata människor öser prylar över dom.
Jessica är ju av någon outgrundlig orsak frälst på Kissie, har läst lite på hennes sida o jag kan inte för mitt liv fatta vad det är som gör hennes så unik?
Just nu är det väl hennes nya bröst som skapar rubriker kan jag tro.
Fast alla måste ju vara olika, alla vill ju inte läsa Maggots blogg o tycka att hon e skit kul.

Ja skulle lungt ta emot gratis prylar va de än må vara;)

Tror däremot inte att en miljon skulle va intreserade av mej när jag en dag gör mina bröst..*S*
Hon har sina små fjortisar lindade kring lillfingret kan man lugnt säga.

Igår kväll låg vi i soffan o glodde på en massa delar på House, han e sååå bra.
Han är så äckligt elak så man blir glad av de...hehe

Har grava funderingar på att hänga på Lotta till gymet snart, ja känner att nu får de fan va bra.
Inte att ja vill gå ner i vikt utan få bort mitt fluff o få muskler o lite flås.
Så här kan ja bara inte se ut längre.
Bara snön försvinner så kan man börja gå igen eftersom mina fotleder tror att dom e stelopererade o bara gör svin ont när man försöker gå i någon form av teräng som skog o snö...piss.
Nä löpband o lite annat så hoppas vi att de hjälper, o då får ja sola så mycket ja vill..göööött lr.
Ja sola e nått ja lugnt skulle kunna göra varje dag, inte bara för att bli brun utan de e nästan lite som terapi utan någon jobbig kärring som vill ällta ens problem.
De e bara ljust, varmt o skönt.
Ja de e nog bara o ta tjuren vid hornen o kolla upp de hä någon dag.

Nu ska jag göra mej klar för att åka o jobba, hatar o va där i sista minuten.
Har aldrig förstått mej på dom som kommer med andan i halsen o kläderna halvägs av när kolckan är någon minut i.
Nä minst en halvtimma innan vill ja allt va där så man kan ta de lungt o ta en kopp kaffe.

Nog tjötat, dax o dra.

Ta hand om dej.....
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0