snö - vab - snö

Ja de e ett jävla gnällande om vädret hela tiden ja vet, men va fan nu får de väl ändå vara nog.
Skottade fram mej till kaninerna igår men idag så syns de inte äns. snön går näsan över staketet på baksidan
Har jobbat hela helgen o om de säger ja inget så har ja inget sagt.
Trött o sliten va ja iaf när ja äntligen kom hem i söndags kväll.
I måndags kom min goa Sandra o fikade en stund efter hon slutat jobba o de va skönt o kunna tjöta lite bara vi, de är ju oftast alltid så mycket annat folk runt.

Så fort Sandra åkt kom Lisa o ungarna för att fika en snabbis eftersom jag skulle iväg, i tut o oturen blev de ingen snabbis.
Jessica o Petra gick nämligen till hunneberg, ja en liten promenad på iaf en timme för att åka pulka.
Hade tidigare talat om att hon inte skulle gå dit för ingen kunde hämta dom.
När det börjat skymma ringde hon o för att göra historien kort så fick Lisa åka o hämta dom 2 stackarna uppe på ett kolsvart berg med älgar.
Ja som e så mörkrädd hade ju dött av skräck kan ja ju säga, o rädda hade dom allt varit o lovade att inte gå dit själva igen...ungar.

Igår när jag skulle göra mej klar för att dra till jobbet o stod med plattången i högsta hugg så ringde skolan o berättade att jessica va jätte dålig o att jag nog fick va hemma o ta hand om henne.
Ja så de va bara o ringa jobbet o dra tången ur håret.
När hon väl var hemma fick hon bli lite ompysslad, inte undra på om hon blivit dålig efter att ha suttit ute i snön en halv dag.
För att pigga upp henne på eftermidagen så fick hon ha mej som sminkdocka;)

Måste tippsa er om Lindas blogg när det kommer till just smink, hon är inte bara otroligt vacker utan även duktig.

Hon hade feber i morse oxå men är iaf lite piggare, hon har legat på soffan hela dagen fram tills att jag lyckades tvinga i henne lite mat.

Själv har jag inte gjort så många knop, har en visdomstand som spökar, har svin ont i halva nyllet o huvet, känn som att sova vore himmla skönt men de funkar ju inte, har tusen o en sak ja borde göra...men orka, som Jessica brukar säga.

Ska iaf bleka ner hennes hår sen om vi orkar, hon lär ha fått de efter mej iaf att han inte kan bestämma sig..hehe
Men hon e såå fin i ljust hår så ja hoppas hon kan låta de va sen när de e klart.

I morrone e de sexparty på MTL i trollhättan för oss brudar på jobbet.
de andra ska ut efter mej jag jobbar fredag så ja vet inte hur sugen jag är på att gå ut på fjortishak, när de ringer illa i mina öron.
På lördag ville Jossan att ja skulle komma hem till henne, men ja jobbar ju då oxå så vi får väl se vad som händer, kanske blir en stund iaf de vore himmla kul.

Nä mot amoniakens underbara dimmor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0