sjuk - ilsk - tragisk

Ja ibland undrar ja varför ja inte bara kan låta håret få va...nä, va e de roliga med de.
Man tycker de kan räcka att man kladdar på målardukar o allt annat, men nä de kan ju bli precis hur bra som helst.....lr inte.

Gjorde lite mera slingor i Jessicas hår igår o den ungen har ju noll tålamod till att få de klart så hon gick o tvättade håret...ja lite orange i skallen;)
Men vi får väl ta andra vändan idag, hon blömmer bort för varje gång att de tar rätt lång tid innan de e klart.
Ja min idiot satte några snygga nänder i skallen, till vilken nytta kanske du undrar....ja då e vi 2.
Men de blir nog bra sen lite silverschampo kan rädda de mesta.

Jessica e fortfarande sjuk men börjar bli bättre iaf, märks om inte annat på hennes underbara humör hon ligger inne med då hon inte nosat frisk luft på ett par dagar.


Idag e de sex party på MTL för oss tjejer ju, ska bli kul o träffas lite utanför jobbet.
Sen på lördag blir de hem till Jossan efter jobbet o sen antagligen ut o göra stan osäker en stund på Buthlers vi får väl se vart tiden leder oss.

Nä nu ska jag gå ut till mina små o se så dom har de bra ute i snön.
Är så glad att de äntligen slutat snöa igen.
Ska pulsa ner till ica sen o handla, vad har jag totalt glömt;) Fan de e inge bra o ha så här dåligt minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0