rom - spel - festival

De bidde ingen lördag i Trollhättan, alla va trötta o sega så för min del blev de melodifestival hemma hos Åsa med Lotta o Petra.
Lyckades trottsa min trötthet lite med vanilj vodka o rom.
Av själva programmet så såg jag nog inte så mycket, Olas låt var väl helt okej men hur fan såg han ut?
Som hämtad från någon 80-tals bög film.
När alla gick hem så drog vi på lite kaffe o satt o pratade en stund.
Sen gick jag upp till Maria o Henke eftersom Pär var där, dom seplade spel o vi blev kvar där till någon gång efter 2.
Då var man lagon kalas, men kul hade vi iaf.
Mådde dock inte lika glatt när jag vaknade igår av all blandning av sprit.

Sitter o tar en kopp kaffe nu i väntan på el snubbarna som ska komma o fixa internet jox i vardagsrummet, ska bli gött o slippa ha sladdar i hela huset.

Tänkte försöka städa upp i röran lite här men känner mej fortfarande sliten sen igår, trotts att vi låg helt utslagna i varsin soffa hela dagen.

Ska iaf gå ut o rasta dom små sen lite, kan va skönt för dom o få springa av sig lite idag när de inte är så kallt.
Kommer troligen en ny tjej till Jocke idag, vilket mitt minne totalt glömt av.
Men man vet aldrig allt kan ändra sig innan dagen är slut.

Nä lite mat o kaffe o sen leta upp den där skurhinken kanske......åh, tänk om man kunde göra som när man hjälper andra...slänga allt som inte ser ut att va bra o ha.
Jag är väl ingen spara direkt men vissa saker har bara en förmåga att aldrig villja bli kastade lr lagade lr kanske hamna där dom borde vara.
Ja ja e hemsk ja vet, men de tycks inte göra någon så fasligt mycket eftersom ingen verkar tycka att de e jobbigt nog att se för att göra de åt mej;)

Nä mat o kaffe va de o sen jäklar......går ja ut så slipper ja se allt;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0