Migrän - änglar

Kände redan igår påvägen hem från jobbet att skallen började konstra sig lite så när jag pratade med Pelle i telefon bad ja om färdigt kaffe tills jag kom hem.
Kaffet gjorde susen o vi låg på soffan o glodde på House tills de va dax o hoppa i säng.
Hade inte sovit mer än kanske en timma innan jag vaknade med värdens migrän.
Usch o fy kan ja lova er, att ha migrän är något jag bara önskar mina värsta fiender.
För till skullnad från andra så önskar jag dom jag inte tycker om allt ont i värden...tja varför inte, bättre dom än ja.

Kom upp i tid för o skicka iväg en för dagen väldigt lätt unge till skolan o sen va de ner i sängen igen efter lite intag av mera piller.

När den ungen kom hem strax innan 3 var hon inte alls lika strålande glad.
Någon idiot unge ( för mej e de flesta andra barn idioter) hade gömt den i helt andra delen av skolan, hon hittade den iaf vilket ju va himmla skönt.

Sen gick humöret utför kan man väl säga,de e hemskt o se när dom där små hornen hon har i pannan hoppar fram.
Hon har ju fått mitt humör den stackars ungen, fast hon är betydligt värre.
Karma.....de här kan aldrig gå väl.

Just nu har hon stängt in sig på sitt rum, jag hoppas att hon ska städa o hon hoppas att ja ska glöma av de o hitta på något kul med henne.
De värsta e att hon e himmla duktig på att lura till sig saker.
De e inte lätt o växa upp, kroppen ändrar sig o en miljon hormoner som hoppar runt i en o man e trött o hängig, livet känns upp o ner.
Stackars ensamna barn, ja tänk för att jag vill inte ha fler.
Finns tillräckligt med idioter där ute som skaffar barn som ingen vill ha lr bryr sig om.
Jag har en o de räcker gott o väl.
Hon e min lilla ängel, fast med horn:P
Den finaste som finns......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0