grillning - nattkaffe

I lördags kom jag ifrån jobbet lite tidigare tack vare snälla Ronja.
Spenderade kvällen i min goa Sandras sällskap till kl nästan var 2 på natten.
När jag skulle fälja Sandra till bilen på natten hör vi plötsligt att de låter som massa barn utanför o när Sandra öppnat dörren o tittat ut konstaterat att de e någon blond tonåring som står o ylar utanför på vår gård.
När väl jag kliver ut får jag se att detta inte riktigt var fallet alls...de är min kära vän Lotta som efter en krogrunda kommit in i allsångsläge..hehe
Hon blev dock otroligt glad över att någon trode hon var runt 15 o inte +35, vet inte om hon hade varit lika glad om hon varit nyckter;)
Men bjuda på sig själv de kan hon iaf.
Igår var de alla hjärtans dag, jag skulle jobbat men snälla Isabell tog min tid.
Vi åkte upp på berget o krillade lite korv på efterbidagen o på kvällen myste vi  med lite tacos o kladdkaka.

Satt o läste på Gabbsans blogg lite om hennes resa, nu har dom varit o gaddat sej dom små hemskingarna.
De e tur att avund inte e min grej när de kommer till dessa saker;)
Ska bli kul när hon väl e hemma igen, saknar hennes tvångs klappar på jobbet.



Ska strax dra iväg o jobba o är inte hemma för än sent ikväll;(
Men de kunde varit värre säger dom som vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0