ett fram o så två bak

De e inte ofta man får chansen o sitta ner numera när allt rullar på i 200 knyck.
Igår var jag i huset från kl 07:15-23:30.
Fick tapetserat o gjort redo för golvläggning i Jessies rum men när allt såg ut som att nu går de om än sakta så iaf åt rätt håll så hittade vi en gammla fuktskada o fick riva en vägg i vardagsrummet o börja om efter att den nästan va klar för tapetsering.
idag sätter dom väggarna i badrummet o vi började sätta väggskåp i köket igår.
Inte många dagar kvar o de ska städas inte bara i huset utan framförallt i lägenheten både inne o ute.
Lätt säger ja bara när de ska komma en halv meter snö till.

i morron flyger Sandra o P till England, ja hoppas att de inte blir snågot snö kaos för deras skull så att dom verkligen kommer iväg, vädrets maktert har gjort nog för dom tycker ja.
För min skull had jag behövt henne här så hon kunde hjälpt mej med allt, jo de låter nog elakt men hon vet va ja menar.
Ibland behöver man en hjälpande hand som styr en igenom allt kaos;)
Hon e den snällaste o finaste vän man kan önska sig, kan inte säga de för sällan.
Jag är sååå tacksam över att ha dej i mitt liv min underbarast vän.
Med lr utan så e du de, har alltid varit o kommer så att förbli<3

Nä nu vart de jobba lite sen iväg till till huset, hoppas alla hungriga idag käkar på max lr annat så jag kan smita lite tidigare;)

hehe 


Kommentarer
Postat av: Sandra

naw, va söt du är! =)

Ja, vad gör man inte för sina vänner ;-)

Jag vet vad du menar, men alla flyg har gått som de ska så det verkar som att vi kommer iväg =) Önskar jag kunde hjälpa er men men nu har vi ju andra planer... God jul på dig min kära, kära vän! Puss och kram

2010-12-22 @ 18:43:02
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0