måla lite mera..

Ja man kan säga tt ja fortfarande väntar på samtal.
Han tycker nog vi är galna som ringer om vartannat;)

M var o kollade på "sitt" hus igår, ja hoppas att det är ska gå vägen för oss båda nu o att inget ska knöla till sig.
Igår satt vi o gjorde nya ritningar o rev väggar o kollade tapeter o golv..mmm farligt ja vet.
Man blir så depp om de går åt skogen, finns ju fler än vi som vill ha detta, man kan inte gå hur långt som bara för att man vill ha nått.
Då får vi vänta till nästa gång o hoppas på bättre tur då, tur är ju som sagt inget jag har så värst gott om någonsin så jag försöker att inte hoppas så mycket.
Fast de gör ja iaf...
tänk va gött o packa ihop o börja om på något nytt ställe, även om stället inte är mer än någrra min här ifrån;P


Funderar på att åka in till stan o köpa en burk färg till, känner att vitt e min grej nu så nu blir allt vitt.
Jessica börjar skolan på måndag, ska bli lite skönt att vardagen kommer tillbaka.
Känns som man får hålla lite extra hårt i detta sista året, sen är hon tonåring på riktigt med allt som hör de till....blää.

Nä man får väl dra på sig fejan o kamma sig lite o kolla om de kanske går någon buss.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tydligen kunde det vara bra att fixa innan ifall jag skulle dö eller ngt, får vi väl hoppas att det inte blir så men :)

2010-08-19 @ 11:53:56
URL: http://saramarta.blogg.se/
Postat av: Gabi

eller hur! så onödigt ibland att lägga massa pengar på saker när det finns bättre och billigare:)

Men ska ni flytta hjärtat??

2010-08-20 @ 09:42:43
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0