klister?

Jag har valt att plocka bort en rad av mina inlägg.
VIssa saker kan lätt blandas ihop i den röra jag skrivit de o vissa kanske inte äns behöver läsa för att vrida o vända på saker.


Saker förädras i livet o man delar glädje o sorg, förtvivlan o sorg.
Vissa vill man absolut inte mista o andra gör de inget om man aldrig mera ser.
Därför måste man vara rädd om dom man har.

Skrev en dag att jag lagt ut ett nät o fångat lite ful fisk.
De kan man verkligen säga att jag gjort, vissa är värre än man trode från start.

Men ja ska iaf leta rätt på lite tråd o lim o se ja kan laga en annan vän, ibland har man för mycket mellan sig för att man ska kunna klippa av sig från varandra för gott även om man vissa stunde önskar både de ena o andra i ren ilska, förtvivlan o sorg.
Men ja tror vi löser de här...lr? Du kanske oxå har lite klister liggande där uppe?

Igår var vi i huset...åhhh de e helt perfekt, nu e ju bara frågan om hur dyrt de kommer bli vi la ett bud o vi får väl se om dom hör av sig.
Banken idag igen för kalkyler på de nya huset.
Man måste ju få hoppas o drömma lite annars blir livet lite grått.
Nackdelen är väl att man svävar lite på öga moln ibland, men blir de inget så ör det väl en mening med de oxå.

Mindre jobb med detta huset på ett vis, de här går att flytta in i utan att direkt behöva göra något alls inne mer än värme biten som väl iof inte är något litet häller.
Men man ska inte hoppas för mycket, vilket man aldrig lär sig.

Nä nu e de snabba ryck om ja ska hinna innan jobbet, blir buss till på torsdag då kanalen öppnas igen.


Kommentarer
Postat av: M

Som du skrev vissa saker gör man i stundes hetta, vissa saker slås sönder. Tillsammans klistrade vi ihop det södriga, som nu känns helt igen.

Och hoppas på att det så får vara.

2010-08-30 @ 11:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0