första dagen tillbaka på jobbet

Ja så var man tillbaka till vardagen igen då.
Kunde kännsts skönare att gå än det gjort idag vill ja lova.
Vi var nämligen på fest os Björn i lördags, vi hade jätte kul allt från skratt till att jag tom fick ett par grabbs o gråta lite.
Kom ifrån festen när kl va runt 4 halv 5 o sen va de för lång tid att vänta på taxi tyckte jag så vi gick hem till Vargön.
När vi kom till bron så trode jag mina fötter skulle trilla av mej, så blåsor på fötterna på jobbet e la sådär kan ja säga.
Men de har gått bra, segt men ändå snabbt avklarat.

Nä nu ska jag snoka reda på mitt barn o sen mysa lite i soffan en stund innan de blir dax o hoppa i säng igen.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Gabi

håller med dig helt! och detta förbereder jag mig på för jag vet att det finns folk i min omgivning som kommer att börja tjata. Men dom kan ju suga nått om dom börjar för jag bryr mig inte. ;D



Jag äter det mesta fast jag vet att jag inte borde...men kan ju inte hålla mig;D

2010-08-10 @ 09:35:51
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0