Fast

I morron firar vår vän sin 40 årsdag, vet inte om vi kommer att gå ännu men om så blir det väl en snabbis känns de som.
Börjar få lite lätt ångest över min egn födelsedag, inte att jag har åldersnoja på något vis.
Ja älskar att fylla år o få paket i alla dess former, problemet är bara hur var o när det ska firas.
Hur man än vrider på de så tycker ja alltid att det är förlitet här.
alla andra tycks ju klara de bra utom jag.
De snurrar lite som ett ekorrhjäl i skallen på mej...

Nä de bli att gå ut i köket o mala lite bönor o göra en kanna kaffe o sen gå ut i de klibbiga vädret o sätta sig lite o fundera lite....Snurrar mycket just nu om djur o allt sånt...
Ska jag vara utan helt...klarar ja de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0