emo

Har just haft en pappa o sina barn här för att välja en liten nin som dom ska hämtata om ett par veckor.
Sen kom en annan vänlig och vacker kvinna med sin kära mor och lämnade en liten söt nin som jag ska omplasera...ja vi får väl se, han slickade på mej så dort han såg mej o de e inte alltid ett bra tecken för ibland låter jag dom inte flytta utan behåller dom;)
Små ninerna klöste upp min ena underarm så jag ser nu ut som ett jävla emo;)

Ska strax hoppa på bussen o åka till överby för att fika med Sandra, ska bli mys o ha henne helt för mej själv.

Igår var min kära svägerska här med deras nya bäbis, åh man blir så kär när man ser deras små skrynkliga trynen.

Vi pratade om hus o djur o barn o konstiga o trevliga folk;)

Funderar på hur människor tänker ibland, de undrar säkert andra om ej oxå bara att jag aldrig får reda på de.
Många dömmer andra och klagar på andra utan att ha en enda vettig orsak.
Att vara rädd för människor som inte gör någon något ont mer än att försöka hålla sig på sin egen kant.
Tror folk att säga förlåt är samma sak som att prata lr sitta brevid?
Jag orkar inte med en massa stridande mellan folk, att ta parti för ditt o datt.
Jag klarar mej själv, jag förlåter inte någon som inte bett om de.
Att sitta brevid o prata kunde jag gjort med någon på gatan....

Nu tar ja bussen o ska ösa ur mej en massa blaj me min älskade Sandra, om du visste va ja e glad att ja har dej min älskade vän...

..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lyckan är delad kära du! Vi har tur som har varandra i denna värld som verkar vara mer trasig än hel. Kram och puss på dig min sköna

2010-08-11 @ 23:56:59
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0