burar till salu....

Idag har man inte fått mycket gjort, ska jobba kväll o hade tänkt lägga mej o vila en stund innan jobbet men de blev inte nått med de inte.
Konstigt att klockan ena stunden står stilla o i nästa rusar tiden förbi en.

Många av ens vänner omkring en har börjat titta på nya ställen o bo på o de är inte utan att man blir lite sugen.
Packa ihop sina prylar o flytta tex in till stan.
Nackdelen med att bo i stan är att man inte har något eget på de viset man har nu.
Här har man egen tomt o och inga trappuppgångar där de springer folk.

Jag vet att jag kan inte ta med med mina djur den dagen de blir av.
Just nu känner jag att jag hinner inte med dom så mycket som jag skulle villja och de känns inte heller bra.
Så därför har jag tänkt att dra ner väldigt mycket på min verksamhet och har därför satt ut alla burar utom den största till salu.
När de är borta så får vi ser hur läget känns då.
Att vara helt utan djur vet ja inte om jag vill vara men jag vet att jag alltid kan börja om igen om jag kännser att lusten faller på.
Jessica har 1 år kvar är på denna skolan o sen börjar hon i stan.
Då finns de inget som direkt håller oss kvar här förtom att vi trivs väldigt bra i vår lilla "by".
Usch va stor hon börjar bli.

Mina nya planer är att skaffa ett nytt id kort.
Att säga att jag ska börja övningsköra så fort de kommer på posten är ingen ide att lova men planen är iaf de så jag nu har lite mer än 1 år på mej innan mitt lämp går ut.
Denna dagen känns lite som en dag för förändringar, röra om lite i grytan kan alltid behövas.

Tanken att träna brukar försvinna lika fort som den dyker upp nästan, man får sina infall när de e fint väder o tar en runda men jag har inte samma goda karaktär som min  kära sambo som går i ut o skur året runt när han har sina perioder med att äta bra o träna.

Nä man kanske skulle laga lite nyttig mat o sen packa ner lite pullver i väskan innan man ska dra iväg o jobba till kl 23.
Inge vidare o köra hem mitt i natten vill ja lova, därför kan de ju va bra o ha en bil att åka i så spelar de ingen roll om de vare sig regnar lr snöar...ja ja vi tar en sak i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0