Vulkaner o tårar

Igår mötte jag sandra i stan efter att jag köpt hennes lilla paket. Hon vill ju till skillnad från mej inte direkt ha något. Så jag köpte 2 små saker en från mitt hjärta o en sak att använda:-). Vi käkade o fikade, lika härligt som alltid att kunna babbla på om precis allt. För ja lovar så fort man öppnar munnen om sitt jobb så känner man hur lusten går ur nästan vem som helst. Inte för att vi direkt pratar jobb men man kan om sitt man vill, sandra hade även med sig en stor påse smink till jessica då ju hennes låg i väskan som blev stulen. Jessie var minst sagt glad o mallig när hon visade sina kompisar. Idag skulle sandra o P ha åkt till Prag, men på Island sprutar en vulkan ut massor av vulkan aska som gjort att igår stängdes de flesta berörda flygrum av helt, vissa har öppnats idag men de gjorde att dom inte kunde flyga. Stackare, dom har verkligen planerat de här jätte länge. Hon fick ju resan som en 30 års present av P. Fick mess förut att dom bilade mot Köpenhamn ist. Hoppas verkligen att dom får de bra. Nästa helg har hon sin fest o tills dess ska jag lyckas få min skogsmulle att följa med dit. Nu ska jag strax gå in o jobba, hoppas på att komma ifrån lite tidigare så jag slipper sitta o vänta i stan i en timma. De har ringt folk som tokiga om burar funderar nästan på att ta hem den andra 2 fackaren o sälja den lilla hemma. Så i skrivande stund finns det 2 uteburar o 7 inneburar i olika storlek, en stor 4a transport o 2 st vanliga. Kan de va pga allt de här som Pelle tycker de blir trångt, hihi. Min hosta har inte blivit vare sig bättre lr sämre men min allergi e fan inge kul, e väl bara o inse att man kommer snora o se rödögd ut även i år. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0