Tiden går

Oj va livet o tiden flyger iväg med oss ibland.
I morrses kom Anki o lämnade Hanna här som ska sova här tills på torsdag.
Vi har inte sett varandra sedan i september lr nått i den stilen tror ja.
Vi som annars under alla år suttit ihop som med klister har bara glidit ifrån varandra.
Fast när vi ses så är de som igår, sånt e så skönt fast fråkigt.
Jag vill ju ha de som innan, när vi bodde närmare varandra.
`Men man kan ju inte få allt här i livet tydligen.
I torsdags var jag ju med Sandra i Allingsås för sällskapa när hon tatuerade sig o mitt i allt hamnade även jag med armen under nålen;)
De va minst sagt oväntat men åhhhh så roligt, tänk att de va 9 år sen sist.
Nu har jag lovat mej själv att de får verkligen inte dröja så länge tills nästa gång.
Det blev ett minne till min älskade Diva, gud så ja saknar henne.
Idag är jag ledig o har lite smått o gått o göra, som att röja upp här i röran o kanske även hinna ta en fika med mami om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0