tatueringar o pizza

Idag har jag spenderat dagen tillsammans med min SandyPandy;) Eller kanske BlodyMary efter idag..hehe
Vi har varit ju som sagt varit i Allingsås hos Denis o Joel får vi inte glömma o kört lite på Sandras arm igen.
Jag fick inte måla men tittade glatt på o åt karameller undertiden o tjötade.
Den börjar växa fram riktigt mycket nu o blir så fin.
Man blir så sugen på o köra när man e där så de kryper i kroppen på en, ja inte när amn ser att de gör ont men va fan de går fort över som tur e.
Vi började spåna lite på min vad tatuering iaf o jag hittade en riktigt nice bild som dock får göras om mer lr mindre helt men grunden va så grymt snygg med voodoo....

När jag kom hem drack ja kaffe med Åsa o Petra o diskuterade livets alla val o kval..hehe lr inte.

Nu kommer snart älsklingen hem från jobbet o ja ska se om det finns något ätbart i huset o lyckas med stycket att hitta mitt barn som är på språng.
Pizza hade ju inte suttit fel eftersom ja hade sluppit laga mat men gå e inget som lockar o de får ja göra i vilket fall....De närmsta ja har i mat väg hemma e väl en....
kanin...
nä ja skojar, ja äter inte mina barn


Ink By Alingsås Custom Tattoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0