sol o jobb

Här har de sålts kaniner o burar sedan i torsdags vill ja lova.
Folk har ringt som besatta minst 3 samtal om dagen om en o samma bur.
Så nu är alla uteburar slut o nu återstår bara inneburar o 4 ungar som oxå går att tinga.

Himmla skönt att de har försvunnit så fort, men nu när ungarna börjar tingas bort så känns de alltid lite vemodigt på något vis.
Alla försvinner på en o samma gång o nu har jag ju inte så många kaniner somm förr så nu får man ta extra vara på tiden som ges.

Solen lyser härligt idag, tänkte att jag ska nog gå ut med en kopp kaffe o sätta mej lite i solen hos min djur o bara njuta innan ja snart ska åka o jobba,
Slutar inte så sent idag så när jag kommer hem så ska ja o P ut o gå, han har nog börjat tycka att de kanske inte skulle skada o röra på sig lr så e han trött på mitt gnäll.
Ja ska ja visa mej ute i sommar så e de dax o lägga på ett kol vill ja lova så nästa vecka e de ja som köper pullver o ut o går innan lr efter jobbet.

Nu får de va slut på de här en gång för alla....
Ja som tänkte ha min dyra fina klänning på lördag men nä se de går nog inte;( fan för fluff.
får väl va glad att ja inte gått upp i vikt iaf men de här e fan värre o bli av med....De här e värre än o va med barn.

Nä på med lite kaffe o ta med mej någon av alla mina nya pocketböcker, ja e hemska med mina böcker inte nog med att jag vill ha alla ja läser alltid i mins 3 st o lyssnar på en..tydligen därller ja dom runt i hela huset oxå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0