jobba tidigt o svarta tider

Ja nu e de svart som natten, ja mitt hår alltså.
Idag frågade P om jag verkligen aldrig kan nöja mej o bara låta de va....Nä.
Skulle va så kul o få sätta i hår igen o få långt hår, men de kräver inköp av nytt hår....usch va dyrt.
Fast de finns ju o få tag på bra o billigt hår på typ tradera som jag gjorde sist.
Då tänkte jag vara blond/ljus för evigt o därför sålda jag håret o lite gav jag till Jessie som sen har fått slita med de som hon velat, ja så nu ser de ut som ett svinto de som finns kvar;)
Nu måste jag sola ännu mera så fort solen stoppar fram sitt lilla tryne så jag inte ser ut som en albyl.

Igår va jag ute o gick med P o idag känner jag i benhinnorna att jag verkligen gick med fel skor dagen innan, men de e bara o bita i.
I morron vet ja inte hur mycket gå de blir för då e de jobb tidigt o sen e de öppethus på skolan som jag gissar att man som redig förälder ska gå o titta på, jippi va kul.
Ja e verkligen inte den som trivs i sällskap med klass mammorna o deras gäng.
Jag känner mej så långt ifrån dom att de nästan e jobbigt, ja har nog inte blivit så vuxen ännu.


Idag började jag tidigt så jag åkte till jobbet o hem med Bettan o de gör ja i mororn oxå, hon e en en mycket bättre "bull mamma" än va jag någonsin skulle kunna va, kanske har olika förklaringar men tänk om dom andra mammorna i klassen varit som hon, öppna o glada o inte så "lilla du", visst jag är väl kanske 10 år yngre än dom men herregud.
Lova mej att när jag inte äns färgar håret om de e grått o aldrig sminkar mej o går i långblommiga kjolar upplys mej om att jag har paserat bäst före datumet då.


De fortsätter o ringa folk som galningar om burar, har en utebur kvar nu o några inne sen e de tomt....
Då kanske ja borde börja sammal igen;)

Pratat med Sandra idag, skönt o höra hennes röst igen efter så många dagar.
Men i morron blir de ännu bättre då får ja se henne på jobbet en stund.
På lördag har hon sin fest..funderar på om naket e de nya svarta....lr va fan ska man ha på sig, har ju iof fluffat till mej så de e ju en lagom dräkt i sig kanske, städtsäker o behöver inte oroa mej för fläckar....




Kommentarer
Postat av: Sandra

Om den dagen kommer då du är gråhårig och inte har nåt smink och har en LÅNG BLOMMIG kjol...ja du...OM den dagen kommer (vilket jag har väldigt svårt att tro) då jävlar ska ja dra ut dig på en redig makeover kan jag lova! Den dagen lär ju aldrig komma min kära vän men om den gör det så står jag vid din sida och piffar upp dig igen! =)

2010-04-22 @ 10:28:14
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0