Hem o skola med ett stick

Gud va ja hatar när man skrivit en hel massa o så bara e de borta, bajs. Väntar på bussen så jag kan åka hem o ta mej en bar o lämna mej lite redig. Sen ska jag gå ut till djuren o göra en stor städning o fota alla de små. Idag känns mina vader inte riktigt lika illa som igår men ut o gå får jag allt hoppa idag. Kan inte fatta vad de e som gör att jag får sån jävla kramp i vaderna o att de håller i sig så länge. Nu har jag iaf fått mitt stick o behöver inte hit igen för än på min semester. Vi pratade rökning piller o hem o skola. Härlig blandning lr hur. Hon frågade om ja tänkt sluta röka o jo de har ja men först måste jag börja träna o tycka att de e lite kul på något vis o sen. Hon hade på förslag att jag skulle gå o hypnotisera mej hos någon tokig gubbe, vem vet va fan han hittar på. Anette min moster har gjort de o de funkade inte på vare sig henne lr hennes kompis. Sen skulle ja börja käka en massa piller lr ja de skulle ja gjort för länge redan om jag inte till bli benskör om ett par år. Sen de här med skolan o allt sånt, visst ibland känner jag att man borde ha ett större intresse o ta sig mera tid till allt de där. Men jag tycker att jag har lite tid som jag har. Då ska folk alltid klämma ur sig någon redig replik om att jo visst jobbade dom heltid o drev även eget på den tiden men att man måste prioritera. E ja en kass förälder för att ja inte sitter på skolmöten o inte bakas bullar? Nä ja hoppas inte de har med de att göra. Ja älskar min unge över allt på denna jord, tror inte att några stackars bullar gör någon skillnad. På grann skalan har dom förbjudit smink. Tänk om dom hade gjort de samma på jessies skola, visst de kan vara bra i vissa fall men dom måste ju få testa lite dom oxå. Bättre smink än sex, sprit o cig. Nä nu ska jag ladda kaffet o sen gå ut till mina djur. Vem vet ja kanske kan hitta de jag skrev förut oxå. Kram på er kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0