. . .

Idag öppnar dom zoo4you ute på trestad. Tänk vilken dröm att få ha en djur affär, att jobba i en kanske skulle vara svårt i fallet med kaniner o foder till dom:-P ja skulle aldrig villja vara helt utan djur i mitt liv, P skulle nog vara överlycklig om jag ändrade mej på den punkten lr iaf kunde nöja mej med att bara ha ett djur m inte 20. Men hur kul e de då? För mej är ju nästan hela nöjet att få alla små ungar. Tänk va hemskt de är med bussar, några rader bakom mej sitter en tjej o gråter till någon i telefon, framför sitter en kille som behöver köpa present till sin tjej o måste ha några råd. Bredvid sitter de nya grannarna vars ex sitter för mordbrand på familjen. Två tjejer hon har ångest över att sluta röka. Tänk så många livsöden som varje dag korsar varandra på denna lilla ytan. Nästan aldrig pratar någon med någon annan. Jag är en av dom. Undrar vad dom tänker om mej? Inte för att jag bryr med nått större men de folk har så olika syn på saker. Jag har en enda människa som jag vet oftast tycker o tänker som jag, men inte alltid men de sköna e att hon har styrkan att vara ärlig. De är någonting jag värderar otroligt högt. Ärlighet om de så gäller en ful tröja, varför säga att de e snyggt om de e fult, men gör de på ett fint sätt. Som i Solsidan dej 7, fan va jag bara älskar den serien. Mia Skäringer är en av mina idoler på något vis en klok kvinna i mina ögon, en riktigt sjön brutta med tassarna på jorden. Nä dax o jobba lite kanske. All kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0