boande kaniner o snälla barn

Igår var jag ledig o han göra lite av de jag planerat iaf, mycket av tiden gick åt till att vända upp o ner på hela stället för att hitta mina nycklar som försvann spårlörs i söndags.
Mellan kaffe pauserna han jag iaf ta hand om all tvätt o lite sånt.
När jag höll på som bästa med middagen så rotade jag igen om min jacka igen o upptäckte en helt ny ficka..hmm.
Ja ibland o man inte så me som man tror.

Färgade Jezzies hår igår igen eftersom hon o Hanna följde med mamma till vattenpalatset o badade hela dagen så var hon nästan blond igen på vissa ställen när hon kom hem.
Vet inte vart hon fått sitt hårfärgnings missbruk ifrån bara sedan förra sommaren har hon blivit lus o mörk om vartannat säkert 4 ggr.
jessie

Syss kom ju o lämnade Hanna igår o dom har skött sig helt otroligt bra får jag väl säga...än så länge iaf.
Dom har ju itnevarit själva ännu o ja vet ju hur de kva bli annars...tur att inte jag kommer först hemm idag kanske.
En av ninerna boar för glatta livet o blöder, känns som att något inte är som de ska.
Men jag kan inte stanna hemma från jobbet heller, hemma för vård av födande kanin...nä ja tror inte mitt jobb skulle uppskatta de alls.
Ja får väl bara hoppas att allt går bra, de är inte ofta de blir något som går fel men när de väl gjort de så brukar jag ha de på känn.


Därför blir de till att åka så sent ja kan till jobbet.
Inget jag gillar för jag är oftast den som är minst 30 min tidig, jag hatar o vara sen o för mej e allt under 20 min sent.
Jag vill kunna ta en kaffe o titta i tidningen lr prata lite skit med någon innan dagen sjobb drar igång, inte komma in springande 20 sec innan stämpelklockan skår om.

Nä de e väl dax o göra sig redo kanske är verkligen segare än sirap idag.
Vaknade halv 7 men gick ändå inte o la mej igen. Vet däremot inte vad jag gjort eftersom ja inte suttit här?
Har väl iof pysslat med djuren vilket tagit mer tid än jag trodde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0