promenader o ingen ström...

Ja förra veckan vart men ju lite kass i kroppen o kurerade sig hemma lite, det gick faktiskt över rätt så fort trotts allt.
Hade ledig helg oxå så jag hade några dagar på mej, nu är dessvärre min andra hälft inte så pigg...ja behöver jag säga mer;) Det är förstås lika synd om honom som de va om mej.

Ska strax dra till jobbet o slita på mitt leende en stund...heheh
Idag jobbar nästan alla bra folk tror ja så de ska bli gött.

Igår när ja skulle till jobbet dog min moppe o ja efter mycket svärande o kickande eftersom batteriet var sten dött gav jag upp o knackade på grannens dörr.

Men nu har pappa fixat den så nu spinner hon som en liten katt.

Nä nu fick ja iväg, varför alltid så jävla sent..grrr Men idag får jag skylla på att promenaden blev lite lång lr jag lite för saktfördig..hmm

Ja ja, va e väl en bal på slottet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0