maskerad - skit väder - röj - pulver

Ja vi hade personalfest förra tisdagen, riktigt kul va de.
Åkte hem till Sandra innan o drack lite öl o fixade lite, sen vidare till hennes syster o sen hem till Jonas o hämtade honom för att springa vidare in till Sand.
De var kul att så många faktiskt hade lagt ner lite jobb o klätt ut sig, synd att inte fler kom men vi klarade oss ju som sagt utan dom;)
Jag åkte hem nästan frst av alla runt 12 då jag ville komma hem i tid för att orka upp nästa dag med Jessie.
Han o mysa lite men Pelle innan de va dax o sova.

 


( alla kort har Malin Svensson tagit, jag bara tjuvar lite)

Som sagt de var en jätte trevlig kväll o ja hoppas att de blier lite fler sådana här kvällar framöver, lite kul o spöka ut sig lite;)


Jessie sov hela helgen som va hos Anki, hon kom hem o va helt hypad vill ja lova, trött o hungrig efter en helg på godis o bus;)

Så denna helgen kommer Fanny hit o sover här.

Nu jobbar jag 2 dagar sen e jag ledig på fredag för då ska jag dra med lite vänner på invigning av More ThanLove´s nya o fina lokaler.

De ska bli lite kul o komma ut lite.

Pelle vad sugen på o gå ut oxå men vi får väl se vad som händer, hade ju varit kul o kunna va ute båda 2 o ses på krogen sen kanske, vore ju en ny grej för oss som aldrig varit ute så under våra snart 12½ år.

De blåser som attans här idag, får hoppas jag inte blåser väl t i natt när jag ska köra hem, jobbar till 10 idag o halv 11 i morron, om jag inte lyckas byta tid med någon stackare som inte vill jobba dag..ibland har man ju tur.

Satt o kollade lite resor förut lr hotell för en natt, hade varit såå mysigt o komma iväg o göra bara något vi 2...vem vet man kan ju önska sig i pressent kanske...behöver ju inte kosta skjortan kanske.

Ska försöka dra pram lite saker som ska med på söndag då vi ska på bagagelucke loppis ute vid Västra Tunhems kyrka.

Har ju så mycket saker som ligger, vist vissa saker kanske man skulle villja spara men va fan man får ju inte plats så på söndag då jävlar ska de säljas.

Har övertygat Jessie om att hon kan sälja saker o hon får tjäna lite egna pengar så vi får väl se hur många saker hon kan lyckas få ihop, hon är ju ungen som spar på alllllllt.


Ja måste in till stan o köpa mej en hink med pulver iaf, nu får de va färdig fjantat, ja äter på tok för mycket skit känner ja, men de e ju de ja tycker bäst om så nu jäklar så ska vi dryga ut skräpet med lite pulver o röra lite mer på sig.
Ja de återstår o se hur de går, fattar inte att jag varit så himmla sjuk en gång i mitt liv av att inte äta.
Nu jävlar stoppar jag i mej, usch nä nu får de allt bli lite ändring, tycker inte alls om att min kropp ändrar på sig så här... 

Nä om de ska bli något gjort här innan ja ska göra mej klar för jobbet så e de nog dax o hugga in bland bråten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0