kläder - hår - fest

Ja så fick man äntligen sovmorron, de kändes som att de var en evighet sedan sisst men de var väl säkert förra helgen;)

Idag har Jessie K-dag o är därför lediga o så även jag;)
Sitter nu endast iförd ett täcke o funderar på om en tur till Överby skulle sitta på sin plats.
Har lovat Jessie att hon skulle få handla på Gina idag så de är väl bara o gilla läget.
Sen hem o fixa hennes hår innan de är dag för mej att göra mej klar inför kvällens invigning i Trollhättan.
Efter de så ska jag o förhoppningsvis de andra dra vidare ut i nattvimmlet o möta min kärlek, som är med sina arbetskompisar på Buddys o bowlar.
De ska bli riktigt kul.

Nu ska jag se om min kära granne är hemma, eftersom hon ska med kanske hon vill med till överby o se om hon ser något fint o även inhandla kräftor till i morron, för ja kan inte tänka mej att hennes sambo gjort de häller då de e våra respektive som ska äta de;)

Jessie o Fanny ska sova hos mamma o pappa i natt o kommer hem tidigt i morron..

Nä dax o klä på sig om ja ska se vad Maria har för sig, just nu ser jag ut som ett naket troll med håret på ända..hehe


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det blir väl en tur till överby eftersom våra respektive planerar så bra... Men att handla är väl inte riktigt deras grej. Men vi kanske hittar nåt annat trevligt på överby också då och då kan dom inte säga något. Eller???

Kul ska vi ha ikväll i alla fall

2009-09-25 @ 11:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0