Kännslolös, trött o promenader

Ja den lät bra;)
Fast de e inte så illa som de låter på "löpet", mitt lår har ibland på jobbet på något vis domnat bort ibland o jag har trott att de e mina arbetsbrallor...men nu försvinner de inte längre utan jag har konstant bortfall av kännsel på vissa ställen av höften, väldigt mysko o väldigt störande o gå runt med vill ja lova.
Huden känns som att den sover..mycket mysko...

Har varit trött som attans den senaste veckan, i går innan jobbet satt jag framför datorn i kanske 10 min o sen somnade ja till.... Får hoppas det är något övergående.

Måste komma igår o träna, trivs inte alls med mej själv på något vis alls just nu.
Men ingen kan ju träna åt mej så nu e de skärpning, när oktober börjar så e de pullver o inget skräp på jobbet som gäller.
Förhoppningsvis kanske de hjälper mot den här hemska tröttheten som jag ligger inne med nu.
Inget blir väl direkt bättre av att hösten kommer o allt tråkigt med den, visst de kan va mysigt när man sitter inne o täna ljus o så men inte ute, kallt o blött o sen kommer snön, nä den här sidan av året e ingen hitt tycker jag.

Har inte hänt så mycket på kaninfronten, har större unger o 2 mindre som ska ha nya hem 3 hanar o en hona.
Alla de vuxna har nu börjat fälla av sig sommar pälsen o sen nu ut som att dom har blivit skalliga o hoppar runt med "krans";)

Funderar på om jag ska klä på mej andra kläder o ta mej en tur ut o gå, lr om ja bara ska va så dum så att jag skiter i de när jag har chansen.
de e bara så himmla tråkigt o gå själv så man kan spy åt de, vet inte varför jag tycker så nu för förr så sprang jag ju o gick hela tiden själv, fast då var jag ju sjuk o sprang väl mest ifrån allt gissar jag.

Ja man ska nog inte fundera flr mycket på vissa saker, men nu vet  jag att de måste hända något snart innan jag är ute o kutar runt som en tokig i skogen igen......


Sen e de jobba som står på schemat inför kvällen, e inte hemma för än vid 10 i kväll..bläää, fast några av mina härliga tjejer jobbar stägning o de gillar ja.....

Nä dax o klä om.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0