Ångest.....

e de för att ja e våg? som ja har denna jävla beslutsångest.....ja de e mitt hår, fan va jobbigt livet ska va.
Mörkt, ljust, mörkt, rött, grönt, ljust, svart, ljust piss o skit jag vill ju ha mitt ljusa hår men ibland skulle de va bra med en peruk.....varför kan man inte få va nöjd med o bara ha hår, ja de har ja ju inte de heller iof jävla råttbo + att ja ju bränt av en del med plattången, starkt jobbat lixom.

Ja har sånna kval varje månad över de förbannade håret, blir så trött på mej själv ibland.....
Kanske ska gå o bleka min utväxt så kanske de känns bättre.
Har druckit kaffe med gannarna o kört en maskin tvätt o en diskmaskin även segat i soffan liteo tittat på skiten som inte plockar upp sig själv, jippi va mycke nytta jag gjort känner ja.

Har lixom ingen lust, vet inte vart ja ska börja, man borde hyra en container o bara slänga allt, fast ja e för sentimental till vissa saker för o göra de.
Jag sparar på tok för mycket gammal skit, ja inte som resten av min familj för dom skulle lätt kunna bli rika på allt skräp dom sparar på.

Nä fan tummen ur röven o dra igång innan Jessie är hemma från skolan o ja ska jobba o ha gjort mina en miljon saker.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0