Affärer - Kärlek - Gnällig unge

Ja vi kom allt ut till Överby, vi åkte med Maria ut sen delade vi på oss o tur var väl de med den gnäll ungen jag fick på halsen efter några affärer.
Min unge är nämligen som Skalman kan man säga, man måste alltid proppa i henne mat innan man äns tänker ordet handla...ja ännu mindre bara gå runt o titta bara för att de e kul.
Så jag frågade flera gånger innan vi åkte om hon inte vill äta något mer men icke.
Så efter att hon fått de hon siktat in sig på så brukar de inte dröja länge innan de startar.

Innan hennes humör bröt loss så hittade jag kärleken....ett par sååå snygga skor, som gjorda för mej o tydligen en massa andra oxå eftersom stl 37 inte fanns inom synhåll.
Hittade tillslut en manlig expedit som jag malde loss på om mina älskade stövlar,  varpå han bara ställer sig o tittar på mej o ber mej ta om allt fast på engelska....öhhh, okej.
Ja o när ja hade gjort de så tittade han lite oförstående på mej igen o sa att han hade inte en aning....vilket jävla pucko kan vem som få jobb numera lr.
Stackars gammla folk som ska handla där, dom fattar ju inget alls.
Så jag fick snällt strosa vidare utan mina vackra stövlar, ja billiga va dom o sååå fina, förbannade skit affär.

Jessica fick iaf sin efterlängtade tröja o kom underfund med att nu ska hon sammla dom, de fanns ju masssa färger.

själv fick jag en penna o en klädroller, de va lixom de ja va värd idag;)

Kom hem o insåg att skjortan ja ska ha ikväll ligger i tvätten, apskit oxå.
Ja så nu ska den hinna bli ren torr o struken....hmm

Nä nu ska jag slänga i mej lite skit o äta o så ta en otroligt snabb kopp med Åsa innan vi drar till Trollhättan....Gud så jag bara älskar strezzzz..not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0