Valborg

firade vi hos Martin, lagom mycket folk o vi hade jätte trevligt.
Flög runt hit o dit o pratade med folk o sluitade med att Ja o Jossan rökte ihjäl oss o "lekte" Mia & Klara resten av kvällen, ja de var väl bara vi 2 som tyckte att de va roligt iof men kul hade vi iaf.
Mamma hämtade oss halvägs till stan;) bidde en liten miss där men hem kom vi iaf till slut.
Fredagen spenderasdes med otroligt ont i halsen o i liggande läge på soffan med ett stort intag av både de ena o andra onyttiga med film som ända räddningen från att gå tillbaka till sängen;)
Vilket var lite tråkigt eftersom solen lyste på glatt hela dagen o jag om någon behöver väl få lite sol;(

På kvällen fick jag feber o hela lördagen låga jag i sängen o på soffan nästan, masade mej upp en liten stund för att åka med dom andra till Överby, vilket jag ångrade lite när febern satte i igen.

Petra gjorde lite slingor i mitt hår igår, känns som jag borde gjort mer lr nått.....fan va hår e jobbigt iaf mitt.
Mitt hår lider av personlighetsklyvning, inte kluvna toppar.
Ena dagen vill ja va ljus o nästa mörk, fast nä slingor kanske? Gladast är mitt hår när de får vara ljust o fint men då vill de nog bli långt, fast kort kan va fint...o rött o svart?
Ja de e inte lätt o bo med mitt hår de vill jag bara upplysa er om, de e som o ha en siamesisk tvilling med taskig smak ibland.
De kan bli precis hur galet som helst;)

Idag mår jag iaf bättre 2 st ungar har dött för Milda o jag hoppas att jag ska kunna klara den tredje som ser ut att börja gå samma väg.
Så just nu är dom 5 st.
Adina har ryckt päls o boat klart så där kommer ungarna snart.

P o M är ute o går o sen blir de grilla, så gött med mat.
Köpte en ny våg i lördags vilket gjorde att jag just nu känner att mat e la inte min bästa väl längre.
Så nu gäller de fan o börja röra på sig lr sluta äta.....ja de senare känns jävligt lockande även om de första är bättre för alla;)
Nä de blir väl till å börja röra på fläsket, för så här tänker ja inte se ut....

Nä dax o gå ut o hämta en kaninbäbis o få i den lite mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0