Oj....

ja nu har jag glömt av er igen, lr rättare sagt mitt liv har inte hunnit med.
Har jobbat varje dag nästan, i fredags vart ja inte hemma för än över 1 på natten o inte i säng för än vid halv 3.
Som tur va fick jag sova ut ordentligt på lördagen innan vi stack iväg till klassbollen.
Jag hade verkligen våndats över att behöva åka dit men de var nästan så de var lite kul.
Pelle var med en stund men åkte hem o sov efter en tidig morron i väntan på fiskelyckan som inte hittade hans krok.
Jag var kvar o såg alla matcher som klassen spelade tillsammans med Martin o Tess, riktigt trevligt sällskap.
Tyvärr gick inte deras lag vidare till söndagen men nu har Jessica fått för sig att hon ska minsan börja spela fotboll....ja, tur att hon brukar ångra sig fort;) Nä de vore himmla kul om hon hade gjort de men hon tröttnar ju på saker innan man hunnit betala in terminsvgifteran.

Efter fotbollen vart de iväg till Onsjö till brorsan som fyllde 25, härligt o träffa mormor igen de ar ju ett tag sen.
Samtidigt är det jobbigt, jobbigt för själen men hälst hade jag velat ha henne här nära fast ändå inte.
Att ha henne nära är som att ge upp en dal av sitt liv, att ha henne kvar där är som att behålla någonting som jag inte kan förklara.....närheten till morfar finns inte då på samma vis.


Idag har jag o Jessica varit på Nuntorp med mamma o pappa o fikat o köpt lotter från vår förening o mamma vann en massa o även Jessica ett par små saker.
De bästa var nog att vi fick följa med Mona till hennes häst, tyvärr inget ridande eftersom de var så lite tid kvar tills att dom skulle ha uppvisning.
 
En var vi ut till Överby o tog vägen förbi jobbet o köpte mat, nu har vi städat lite allihop o Pelle o Martin e ute o går o jag ska starta grillen strax, i morron e de dax o jobba igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0