Mörbulltad...

ja ibland är det kanske någon som vakar över en.
Igår var det ju halv storm o man borde väl kanske inte köra lr inte äns vara ute med risk för flygande föremål.
Jag flög iaf med rejäl fart ner i ett stort dike o bankade i huvudet riktigt ordentligt, så det bara krasade.
Trode först att de var hjälmen som gått i tusen bitar med den höll, o så även jag.
Ända synliga var att jag skrapade upp ena knät.
Som tur var så hade jag en man med moped efter mej på vägen om hjälpte mej o min blå fara upp ur diket som är bra djupa.
Jag hade aldrig kommit upp med den på egen hand det är jag helt övertygad om.
Jag är denna okände man evigt tacksam för hans hjälp av både moped o mej själv.
Smällen i huvudet tog rejält o jag mådde väldigt illa så jag kärde hom till mamma o pappa o stälde den lite mera repiga o gräsprydda mopeden där så fick pappa köra hem mej.
Jag har fortfarande väldigt ont o mår fortfarande illa, men som de som känner mej vet så är läkare inget man går till om de inte är otroligt nödvändigt.
Som sisst blodförgiftning...jo visst ja kan knappt gå o foten e väl blå....o föda barn då kan de va bra med någon som tar hand om en men annars så klarar man sig.
Jag är otroligt duktig på att tala om för andra att - Herre gud gå till läkaren. Men i vanlig ordning så lyssnar jag sällan när jag babblar;)

Så jag har fått stränga order att om jag inte känner mej bättre i morron så måste jag till doktorn, så jag får väl göra de efter att vi kommer från NÄL i morron, ska dit o rönka Jessicas buckliga fot.

Så igår o idag har jag dövat min smärta med alvedon, ezze o lite voltaren, man får ta lite av de man har lixom när de kniper.
Jag hoppas bara att jag inte har skadat nacken, jo jag vet ja ska ringa doktorn i morron.

Snart kommer älsklingen hem från jobbet o vi ska gå ner o handla, kanske får gå o kamma mej innan dess.
Enligt min kära granne så såg jag ut som en vålnad förut idag när jag var där, o drack kaffe o alvedon;)

Har försökt vila men mår illa om vart annat så de har inte funkat.....mat kanske hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0