Mat...

Ja jag lagar mat för fulla muggar, falukorv med crém frech chili/paprika, purjolök, paprika och masssssor av curry.
Jag hoppas vid gud att detta nu är något som går att äta;)

Bidde inget städa badrum, får se vad jag hinner med efter maten, känner mej döden trött just nu.
Men de är väl allt snor i skallen som sergare ner en lite;)

Fattar inte vad det är med den här sidan, nog för att jag kan stava rätt ila ibland men här så e de som om bokstäverna inte riktigt hinner med fingrarna....mycket mysko.

Det har iaf slutat o regna här men blåser gör de fortfarande, tur man slapp åka moppen idag.

Men i morron har jag inte lika tur då blir de åka själv.

Nä nu kommer snart min bättre hälft hem från jobbet o ungen har äntligen lugnat ner sig sedan hon kom från skolan.
De blir nog kaffe o soffan efter maten...

All kärlek till er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0