Ledig....

Idag har jag ledigt vilket behövdes för att försöka kurera sig lite.
Blödde näsblod som fan o vart helt yr på morronen så de var bara o lägga sig o vila lite.

Har städat hos kaninerna idag o fotat ungarna som idag öppnat ögonen.

Har satt upp kakeldekor i köket men jag måste varit kalas full när jag köpte dom eftersom det fattas massor;)
Mitt minne sa mej att jag skulle få över till badrummet.
Har iaf hittat ett ställe som säljer löpmeter så det får bli o handla där sen.

Funderar på o göra om lite i badrummet men skulle behöva måla om där då, men ja vet inte om jag ska ha någon färg lr om de ska få vara vitt....tål o tänkas på.

Har precis ätit på tok för mycket mat, så nu är det dax o ta tjuren vid hornen o börja träna så fort jag blivit frisk.
Är de något jag inte tänker bli så är de fet.
Har funderat på MP men har ingen koll på priser alls där, sen ligger de i stan vilket klölar till de lite tycker jag.
Hur som så nått blir de iaf för de finns fan gränser för hur man kan se ut......usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0