Jobbade..

ju sent igår kväll, var på jobbet tidigt o käkade med dom andra o små pratade lite.
Pontus körde skift, vilket betyder härliga Josefin o Johanna;)
Hade gärna gått på deras skift men jag ser ju på dom att dom e ju inte människor efter några dagar stackarna.
Dom kom verkligen till jobbet mer döda än levande men de blev allt fart i dom oxå tillslut;)
Dom hade fått tillkalla vakter o senare polis på lördags natten pga massa bråk, skönt att inte jag jobbade.

Idag slutar jag vid halv 9, Carro o Sandra jobbar så de ska bli kul.
Dom är verkligen helt underbara människor.
I morron är det mvc o spruta o sen läkaren med Jessica annars hade jag nog försökt o ta en tid på jobbet.
På torsdag ska jag o Sandra ta en fika, blir nog ute på överdby skulle jag tro.
Vi hade himmla mysigt sisst.

Satt ju ute i lördags både under fotbollen o sen på kvällen en stund, o dom satans myggen lr knotten har ätit upp halv min skalle.
Kliar som fan.
Funderar på om jag skulle lägga mej en liten stund o slappa på soffan innan de e dag o göra sig klar för idag.
Klippte av mej en bra bit av håret igår...nu går de till axlarna, hjälp så här kort har jag inte haft sen jag gick i 4an men de växer ju snart ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0