Tror att...

jag blir galen....ja på lite av varje.

Igår var Pillan här en snabbis o sen bar det iväg till henne där vi fikade o fick trevligt sällskap....säger bara guule böj;)

Ja det är alltid lika kul, de händer lixom alltid något.

I söndags fick jag begrava Zvinto;(
Känns hemskt då han e den yngsta och som vi hade så mycket planer för.

Idag mår jag riktig dåligt, har försökt med allt men snart e de nog så att jag trotts allt får stanna hemma om det inte blir bättre.
Har en spya som sitter o bara väntar på att få hoppa ut ur värmen o plåga mej, hatar allt va kräksjuka heter.
Några bekantas barn hade det i helgen o naturligtvis har dom varit här, hur kan man skucka ut sina ungar när dom knappt e friska...ycsh.

Nä nu är det dax o flytta till badrummet känner jag.....ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0