Spinnnnning....

ja de känns nästan som jag varit på ett pass, har lagat o vridit o vänt mej i en evighet nu o kan inte somna så de var lika bra o kliva upp kände jag.
Ta ett glas vattenladda in en ny bok i mp3n o så skriva en rad medans den arbetar.

Istället för att göra allt de där kreativa som alla duktiga man känner gör så såg jag o Jessica på Simon & Thomas och sen såg jag på arga snickarn o lite Rosing o proppade i oss gräddglass o chips...ja det är bara för att trösta oss o för att känna sig ännu lite fetare om magen jag gjorde de.

Känner att nu är de snart färdig ätet för gott, har haft platt mage hela mitt liv tills för kanske 2 månader sedan....skapar ångest i massor de här.
Specielt när det inte händer något trotts promenader o cyklande, bläääää.
Ja, ja va e väl en bal på slottet..


Pratade med älsklingen förut, dom övernattar i en gammal ombyggd kvarn, snacka om tufft o ha en privat kvarn som gästhus.
Klart man inte alls blir avundsjuk o hade velat åka dit...Icke!!

Jessie somnade som en klubbad säl o jag han inte äns pussla klart ett pussel innan hon började se ut som en guldfisk utan vatten...ja jag ser oxå ut så när jag sover iaf nu när jag är så tät i näsan att jag förbrukar nässpray som andra snortar kokain..lr e de byter trosor man säger....ja nu hajar.

Ja nu har mp3n laddat klart o jag har en massa nya böcker att lyssna på, har idag läst färdigt den sissta boken av Anna Jansson, hon e riktigt bra.

Ska ta en sista fight på mafia wars innan kudden kallar på ett nytt o för hoppningsvis bättre försök att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0