Sirap ur öronen...

ja de känns iaf som att det är de som rinner ur skallen på en när man redan e otroligt trött o allt annat på samma gång o sen tvingas lyssna på pappa o brorsan som inte han enas om ett batteri.
Nu är jag äntligen hemma o känner att jag bara vill krypa ner i sängen en stund o vila.

Just nu har jag 5 st kaniner som springer runt mina ben o en unge som ligger på golvet o ropar på dom allihop...kom då, kom då snälla kom.

Av alla de saker som jag skulle göra idag så han jag med kanske två.

De har snöat lite till idag, som om någon satt på hustaken o hade ett riktigt härligt kuddkrig såg det ut.

Ungen springer runt o gör idiot läten, blir total tokig o otroligt aggresiv när hon håller på.
Det är så hornen i min panna växer ut o min elaka sida kommer ut...ska göra mej kaffe o gröva ett hål iträdgården som jag kan gömma mej o min ilska i, ett jätte hål för den hemskt trötta o elaka mamman som bara inte orkar lyssna mer på fnitter o tjut o bankande i golvet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0