Ny inflyttad....

Ja kände att idag var en bra dag att flytta... ja byta blogg o skapa något nytt.
Lägga de gammla bakom sig o få lite ny vind i seglen.
De gammla har så mycket som gör ont som jag inte vet om jag vill se tillbaka på.
Jag känner att nu jävlar kör vi, nu startar vi om.....Vänder sida.

I helgen var vi på fest, så himmla kul.
Vi hängde inte på ut utan goa Pilla körde oss hem.
Så igår låg vi båda o tyckte synd om oss o glodde på House o försökte äta oss friska.

Håller på att tapetsera om i köket, vet inte vad jag har gett mej in på men de blir nog jävligt bra när de e klart...om limmet räcker;)
Funderar på o ta badrummet o måla de rött.....fast hur snygg blir man när man ska sminka sig då på en skala.

Ute snöar de o jag känner bara att jag har tusen måsten o behov som skulle behöva fyllas just nu.
Som att gå ut till djuren o se om dom vill ha mat, mata mej själv lite o slänga upp ett par våder tapet till, har 2 hela kvar sen e de bara små skräp kvar, som väl blir klart till jul.
Hatar o ha små skit kvar, det hopar sig i högar o bli liggande o växer...som stryktvätt som man tror man kan gömma undan men som en vacker dag hoppar på en när man minst anande öppnar fel garderobsdörr.

Har suttit o läst Mia´s blogg, gud va jag bara älskar o läsa hennes tankar o ideér, det är som att höra sina egna tankar ibland.
Helt otroligt att det finns en lika galen människa till;)
Som tänker som jag......

nä nu e de nog dax o få upp en tapetvåd till så jag kan börja ställa tillbaka möblerna o få iordning innan kl är 2 o den galna ungen kommer tillbaka;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0