Förundras

över hur andra människor tänker när der kommer till familj och barn.....
Ibland undrar man om dom tänker alls, lr om dom bar har nässlat sig in i familjen som ett litet troll för att ställa till med oreda.....
Dom kanske inte äns tillhör oss utan helt enkelt är en bortbyting, jo jag har börjat tro de att hela familjen består av ett galet troll som snott barn lite här o var.
Vissa av dom har nog blivit galna med tiden o andra är nog de från början.
Dom skadar varandra o sen fattar dom inte varför dom blir vända ryggen o andra lägger sig framför deras fötter efter att ha fått en kniv i ryggen......

Jag är iaf glad att jag inte är ett troll i den familjen, jag är ju bara hon som är lite tokig;) men de kan jag ta.

Somnade till slut igår o nu har min kära äntligen kommit hem igen, känndes som han varit borta en hel vecka så mycket längtade hela jag efter honom.
Var o köpte honom en pressent idag o jessie oxå, hon är allt en riktig ängel den ungen...detta trotts att ängeln ibland har svans o horn ( kan förklaras med att hon är ett halvt troll..hehe) .

Hon har städat o fejat o sytt kläder idag o längtat lika mycket hon, så skönt när alla är på sin plats.
Så idag kan jag sova, hoppas jag iaf för min tand som jag lagat lever sitt eget liv idag, så min nya bästis heter Alvedon.
När den sviker så finns det ett skåp av vänner som väntar på att bli beprövade.

NU ska jag se vad kära Hanna,  Mia o dom andra haft för sig idag en vandrar runt på sin älskade l o den ena fikar med magen i stan...ja vi får väl se.
Visst e de kul o kunna smyga in i andra folks liv lite ibland o känna att man är samma men ändå inte.

Sen blir det sängen tillsammans med Maris Jungstedt.....Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0