Fika o vårjacka...

ja de var lite av vad som hans med igår.
Fikade med Sandra o Caroline i går, o han som sagt oxå köpa mej en ny vårjacka.
Vilket jag fick ångra för på kvällen kom snö o ett fasligt blåsande så det blir väl varma jackan idag till jobbet.
Jag som trode det var dax o ta fram mopeden o slippa åka buss till jobbet, kanske dax att ta kort till mitt nya ID så jag kan börja köra lite bil istället.

Ska strax fixa hos alla djuren o sen göra mej klar för ännu en dag på jobbet.
Slutar vid sent alla dagar utom i morron..blääää.

Hade behövt putsa på alla fönster men det får väl bli en annan dag.

Nä dax o vara lite kreativ o få ändan ur vagnen innan de e dax o åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0