Ensam...

Ja nu e man ensam, ja inte helt Jessie är ju så klart hemma.
Pelle har åkt till Skellefteå o firar för andra året sin födelsedag på annan ort.
Iof så är han ju inte mycket för o fira iaf men.
Det är väl bara att inse att man bara blir äldre o inte mycket mer nu, finns inte så mycket att se fram emot, de lät ju lite deppigt men när man var yngre så fanns det ju alltid "ålderssteg" man åkte buss gratis tills man va 7 o sen var man ungdom tills man var 16, ja  de gjorde ju inte mej nått eftersom jag aldrig åkte buss iaf.

Men de var bio gränser o öl o sen sprit, nu finns det säkert någon mysig strippklubb som har 35 år gräns som man kan sträva efter..hehe
Jag hoppas iaf att han får en riktigt rolig kväll där uppe med dom andra, tydligen var det hocky som stod på listan inför kvällen.

Själv har jag inte gjort så mycket som jag tänkte, var uppe mellan halv 4 - 4 innan Pelle åkte för att säga hejdå så sen kunde man knapps somna om o så upp o få iväg Jessie till skolan o käka frukost.

Fikade med Maria en snabbis o sen kom Pillan o fikade.
Lagade middag till mej o Jessie o sen kom en kompis till henne hit.
Jag borde måla o lite annat smått o gått men jag har lixom ingen direkt ork i kroppen, är helt döttstrött verkligen.
Men jag har tänkt o inte lägga mej o vila utan att komma i säng tidigt.

I lördags kom det hem en ny kanin, lr rättare sagt en gammal som jag fick tillbaka.
Vilket var himmla kul då det var en av Biancas första ungar så hon kommer att få stanna här.

Mamma o pappa kom o vi byggde klart sänggaveln vi börjat med på fredagen, den blev kanon bra tycker jag.
Kul o ha något som absolut ingen annan har o som man gjort själv ( ja med hjälp av mina älskade föräldrar ).
Nästa uppdrag är att tapetsera klart de lilla som är, får ju aldrig tummen ur.
Sen är det att sätta upp den stora spegeln i klädkammaren o de nya skohyllorna jag byggt o ska måla.
Ska ta lite kort någon dag så ni får se hur kreativ jag är, Pelle har kameran så inga kort idag.

På kvällen var vi på Melodifestivals fest, lr vad man ska kalla de hos B, roligt o träffa lite folk men vi åkte hem strax efter 1.
Men sen kom man ändå inte i säng för än kl var runt 5 tiden.

Nä jag fr väl ta tjuren vid hornen o hitta på något kreativt.....de e ju bara så jobbigt orkar inte ens ligga på soffan utan bara går runt o funderar på vart jag ska börja...*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0