Ännu en dag

på jobbet till ända.
Städade upp de värsta i råttboet här på morronen o sen cyklade jag en liten stund, helt otroligt va dåligt flås man har.
Är de åldern så hoppas jag att jag inte blir mycket äldre för då kommer det sluta illa.

Ska snart börja med lite mat till familjen o sen får jag väl kanske hoppa upp på den där hemska cykeln som står o hånar en sen stund igen.
För att vara en så hutlöst envis människa så är jag otroligt vek när det kommer till att träna.
Varför vet jag inte, jag vill ju så gärna men jag skulle verkligen behöva en personlig tränare, nä fel jag skulle nog behöva en ledsagare som kommer o tvingar iväg mej, hälst ska han/hon gärna ha piska o rappa mej med oxå om jag inte gör som dom säger;)

Behövde inte laga någon mat, fick ett samtal om pizza o de tackar man väl inte nej till så nu ska jag springa till minuten o ta ut lite pengar....

Häldre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen....ja dom säger så i Låt den rätte komma in;)
Lev väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0