Fika o planer för sommaren..

idag ser det ut att bli riktigt bra väder, inte ett moln så långt ögat kan nå, o de e väl himmla bra eftersom Jessica o resten av hela skolan åker till Borås nu på morronen till djurparken.
Hoppas bara på att hon kommer o äta upp risifrutti o mackor o inte bara bullar o snylta kakor från någon o kast resten så inte mamma ska bli arg över att hon inte ätit....ja man känner andra genom sig själv.

Har nyss pratat med Anki o fick veta att änu en båt gått på grund, denna gången betydligt värre än förra, ja man kan inte annat än le lite mitt i allt elände.
Så nu har dom tänkt att hålla sig på land o skaffa husvagn igen.
Vi har planerat in att vara på Daftö under en vecka o sen får vi se vad som händer, något mer ska vi väl lyckas att klämma in under de övriga 3 veckorna.

Nu ska jag ut o gå en stund o sen göra mej klar för att åka o fika med min älskade Sandra o sen blir de jobba.
Hoppas att detta fina väder som sagt håller i sig resten av dagen så att solen inte är borta när väl jag slutar jobba.

Ha en riktigt bra dag i solen nu allihop.....njut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0