Parmiddag....

hade vi i lördags.
På fredagen bytte jag min tid så att vi kunde ut o handla lite inteför lördagen.
Handlade en vandringsryga till P, nya glas o lite annas smått o gott.
 Vi åt middag på Briggen, härligt då det var nästan helt folktomt där uppe.
Städade lite men tog det sista handlandet o städandet på lördagen.
Var o köpte nya blommor som jag planterade oxå.
Middagen blev super bra, god mat o trevligt sällskap.
Tråkigt nog åkte dom redan runt halv 2 tiden.
Gick upp tidigt på söndags morronen o slappade på soffan, mamma o pappa kom o lämnade Jessica o tog en fika.

På kvällen blev det pizza eftersom ingen direkt orkade ställa sig o laga någon middag;)

Nu ska jag strax dra till jobbet, hade behövt vara ledig eftersom jag fick tid till Jessicas läkare idag men vem hinner ta ledigt med så kort varsel?
Ska ringa o se om dom kan byta den till i morron....knappast troligt men.

O så dra till jobbet......közzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0