Medel...

tiden, ja de är de Jessicas klass hållt igång med hela denna terminen i nästan alla ämnen i skolan o igår visade dom upp detta på skolan.
Dom har verkligen varit duktiga allihop.

Byggt hus o borgar av socker o slöjdad allt möjligt tidsenligt som mössor o svärd.
Vi stannade inte så himmla länge, jag gick o handlade o P o M gick ut på sin runda.

Igår kom 7 st ungar  o nästa vecka kommer det flera, hoppas att alla klarar sig bara.
För nu börjar det bli tid att sälja kaniner o burar inför sommaren.

Denna veckan är en kort vecka o fest i skogen;)
Jag gissar att jag kanske blir hemma med Jessica istället men vi får se.
Ska strax kamma mej o klistra på ett nylle o sen iväg o jobba en stund, kör korta mellan pass idag o i morron.
Skönt men tråkigt på samma gång, känns som man lika gärna kunde börjat runt 7 när man ändå går upp tidigt.
Har iaf hunnit plocka o städa lite här hemma innan jag åker iväg.

Oj va tiden gick nu vart de iväg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0