Helt underbart

väder idag, skulle ha städat inne men jag svek o gick ut i solen;)
Vi får väl städa allihop senare idag o lite i morron innan det är dax för oss att hålla i par middagen.
Ska bli kul att äta o dricka gott tillsammans med trevliga människor.
 
Har inte jätte mycket kvar att göra här hemma lite små plock o så slänga upp de sissta 3 bitarna tapet i köket.

Har jobbar mellanskift hela denna veckan vilket verkligen sugut musten ur en lite, igår var jag så speadad att alla bara skrattade åt mej, ingen mat innan jobbet o bara möngder med kaffe, var så jag skakade i hela kroppen o sprang runt som en skollad råtta;)
När jag väl stämplade ut o käkade så slängde jag i mej allt på bara nåra minuter.
Hoppade in lite tidigare o jobbade över .
Men jag ville inte sätta D i klistret så jag stannade tills att det lugnat ner sig.

Höll på o somna till påvägen hem igår vilket nästan blev en simmtur lr bad i ett dike;)
Fick sysselsätta mej med o räkna rådjur, fick ihop till 14 st.

Håller på o fixa iordning mej så att vi bara kan dra ut o handla när älsklingen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0